Miért éppen Vagabonde?

Mielőtt elvégeztem az egyetemet, sokat csavarogtam, dolgoztam és tanultam Franciaországban.

Erről szeretnék írni ebben a blogban, remélve, hogy mást is "megfertőzök" a világjárással.

 

Franciaország szinte minden részén jártam már, hol dolgoztam, au pair-ként, vagy éppen házvezetőnőként, hol egyetemen tanultam, vagy éppen szakmai gyakorlatot végeztem egy écomusé-ben.

Az Atlanti- óceán partjára vetődtem először, testvérvárosunkba, Saint Georges de Didonne-ba, melyet ma is második otthonomként tartok számon.

Munka közben varázslatos helyeket fedeztem fel, például nyaraltam házvezetőnőként Saint Tropez-val szemben, Sainte Maxime-ban, máskor Cannes egyik szállodájában pesztráltam egy három éves kisfiút.

Avignonhoz az egyetem köt, valamint  a nyári színház fesztivál.

Végül elárulom mit jelent a  vagabonde szó azoknak, akik esetleg nem tudják még: világcsavargót.

Számomra ez igenis pozitív kicsengésű szó, nyitottságra, elfogadásra tanított ez a csavargás.

Franciát is tanítok, így, ha valakinek szüksége lenne erre bátran megkereshet.

Jössz velem?

 140380300_139130074602406_2953958916650297460_n.jpg